Op deze pagina kan je onze meestgestelde vragen raadplegen.
Staat je vraag er toch niet bij? Contacteer ons dan gerust.
Staat je vraag er toch niet bij? Contacteer ons dan gerust.
Klantendienst
Je kan ons telefonisch bereiken op (+32)0473492915.
Bij vragen kan je ons ook een mailtje sturen op info@si-tendenze.be.

Verzending & betaling
Wij bieden gratis verzending aan vanaf €50 in heel België. De kost van de verzending wordt berekend in het winkelmandje.
Na het plaatsen van de verzending en afronden van de betaling zal het pakket binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden worden.
Wij hanteren een leveringstermijn van gebruikelijk 3 a 4 werkdagen. Gelieve er rekening mee te houden dat dit bij drukke periodes kan variëren bij onze transportpartner.
Wanneer de bestelling verzonden is zal u hiervan een bevestigingsmail ontvangen.
Wanneer je onze bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren dan ook om eerst je spamfolder te controleren. Neem contact op met onze klantenservice indien je toch hulp nodig hebt.
In de bevestigingsmail die je ontvangt na je bestelling zal je ook een track & trace code vinden. Via deze code kan je op de website van onze transportpartner je pakket opvolgen.
Je kan betalen met Bancontact, Mastercard, Visa of Payconiq.
Retourneren
Ja. Bij je verzending zal steeds een retourformulier bijgevoegd zijn. Je dient deze zo correct mogelijk in te vullen en terug bij het pakket bij te voegen.
Je hebt 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen.
De retour zal steeds op eigen kosten gebeuren.
Zodra we het pakket ontvangen hebben wordt het geld binnen de 2 werkdagen teruggestort. De terugbetaling gebeurt enkel indien de producten aan de voorwaarden voldoen.
Voorwaarden:
- Niet gedragen.
- Niet gewassen.
- Ticket nog aanwezig op het product.